Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.yu.edu.jo:80/jspui/handle/123456789/13644
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSmadi, Oqlah
dc.contributor.authorAl-Kharabsheh, Mohammad Zaher
dc.date.accessioned2019-09-23T09:40:59Z-
dc.date.available2019-09-23T09:40:59Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://repository.yu.edu.jo:80/jspui/handle/123456789/13644-
dc.descriptionNumber of Pages: 191
dc.language.isoENG
dc.publisherYarmouk University
dc.publisherIrbid
dc.titleJordanian EFL Ninth Grade Teachers Perceived and Actual Use of the Teacher's Book : Building a Training Program that Aligns with its Guidelines
dc.title.alternativeتصورات معلمي اللغة الإنجليزية الأردنين للصف التاسع و إستخدامهم الفعلي لكتاب المعلم : بناء برنامج تدريبي قائم على تعليمات هذا الكتاب
dc.typeDissertation
Appears in Collections:Dissertation & Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
661345.pdf18.68 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.