Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.yu.edu.jo:80/jspui/handle/123456789/14876
Title: أثر برنامج تعليمي مقترح قائم على إنموذج جنسن للتعلم المستند إلى الدماغ في تحسين الكتابة الناقدة و الإبداعية لدى الطلبة في السعودية
Alternative Titles: The Effect of a Reposed Teaching Program Based on jensen Brain Model in Improving Saudi Student's Critical and Creative Writing
Authors: الشمري، وليد طراد لافي
Advisor: الهاشمي، عبد الرحمن
Subject: التحصيل الدراسي;علم النفس التربوي;الدماغ;الكتابة الإبداعية;الكتابة-طرق التدريس (المرحلة الأساسية)-السعودية
Issue Date: 2017
Publisher: جامعة اليرموك
إربد
Description: عدد الصفحات: 167
Document Type: Dissertation
Language: ARA
Appears in Collections:Dissertation & Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
671813.pdf144.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.