Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.yu.edu.jo:80/jspui/handle/123456789/15005
Title: مقارنة أثر ثلاث طرق تدريس : التعليم المبرمج و المجمع التعليمي و الطريقة العادية في تحصيل و احتفاظ طلاب السنة الأولى تخصص مهن تعليمية في كليات المجتمع في مادة "مقدمة في علم النفس التريوي" في الأردن
Alternative Titles: A Comparative Study of the Effectiveness of Three Teaching Methods : Programmed, Usual, and Moduled, on the Immediate and Delayed Achievements of Freshman Community College Students-Teacher Education Stream of Concepts in Introductory Educational Psychology
Authors: جرادات، قاسم حسن علي
Advisor: الغزاوي، محمد
Issue Date: 1985
Publisher: جامعة اليرموك
إربد
Description: عدد الصفحات: 149
Document Type: Thesis
Language: ARA
Appears in Collections:Dissertation & Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
531967.pdf141.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.