Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.yu.edu.jo:80/jspui/handle/123456789/15129
Title: مقارنة أثر طريقتي التعليم المبرمج و التعليم العادي في التحصيل في مادة "مقدمة في علم النفس التربوي" عند طالبات كايات المجتمع المتوسطة-تخصص مهن تعليمية في الأردن
Alternative Titles: A Comparative Study of the Effectiveness of Both Programmed Method and Normal Method on the Achievement of Community College Female Freshmen in Jordan on an "Introduction to Educational Psychology" Course
Authors: شطناوي، عبد الكريم محمد داود
Advisor: النشواتي، عبد الكريم
Subject: علم النفس التربوي
Issue Date: 1986
Publisher: جامعة اليرموك
إربد
Description: عدد الصفحات: 166
Document Type: Thesis
Language: ARA
Appears in Collections:Dissertation & Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
434378.pdf70.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.