Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.yu.edu.jo:80/jspui/handle/123456789/5435
Title: مقارنة أثر التعليم المبرمج المحوسب و التعليم المبرمج المكتوب في تحصيل طلبة الصف الثامن الأساسي في مادة التربية الإسلامية
Alternative Titles: A Comparison Between the Effects of Computerized Programmed Instruction, and Written Programmed Instruction on 8th Grades Achievement in Islamic Education
Authors: العمري، عمر حسين محمد
Advisor: الغزاوي، محمد ذيبان
الجلاد، ماجد
Subject: التعليم الديني الاسلامي;التربية الاسلامية
Issue Date: 2000
Publisher: جامعة اليرموك
إربد
Description: عدد الصفحات: 97
Document Type: Thesis
Language: ARA
Appears in Collections:Dissertation & Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
413518.pdf123.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.