Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.yu.edu.jo:80/jspui/handle/123456789/5771
Title: أثر استخدام استراتيجيات ما وراء المعرفة على الإستيعاب القرأني لطالبات الصف العاشر الأساسي في مديرية تربية الرصيفة
Alternative Titles: The Effect of Using Metacognitive Strategies on the Tenth- Female Grade Reading Comprehension in Al-Russaifa Directorate of Education
Authors: الشروف، زينب عبد القادر حسين
Advisor: مقدادي، محمد فخري
Subject: علم النفس التربوي;القراءة ، علم نفس
Issue Date: 2002
Publisher: جامعة اليرموك
إربد
Description: عدد الصفحات: 114
Document Type: Thesis
Language: ARA
Appears in Collections:Dissertation & Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
443468.pdf119.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.