Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.yu.edu.jo:80/jspui/handle/123456789/6892
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorالعتوم، عدنان
dc.contributor.advisorسوالمة، يوسف محمد
dc.contributor.authorلبابنة، سفيان
dc.date.accessioned2019-09-23T05:26:06Z-
dc.date.available2019-09-23T05:26:06Z-
dc.date.issued2002
dc.identifier.urihttp://repository.yu.edu.jo:80/jspui/handle/123456789/6892-
dc.descriptionعدد الصفحات: 71
dc.language.isoARA
dc.publisherجامعة اليرموك
dc.publisherإربد
dc.subjectالتحصيل الدراسي
dc.subjectالطلبة بطيئو التعلم - الأردن
dc.titleمدى معرفة و استخدام معلمات الصف الثالث الأساسي المختلط لإستراتيجيات التغذية الراجعة المكتوبة
dc.title.alternativeKnowledge and Use of Written Feedback Strategies by Third Grade Female Teachers
dc.typeThesis
Appears in Collections:Dissertation & Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
443603.pdf202.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.