Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.yu.edu.jo:80/jspui/handle/123456789/6892
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | العتوم، عدنان | |
dc.contributor.advisor | سوالمة، يوسف محمد | |
dc.contributor.author | لبابنة، سفيان | |
dc.date.accessioned | 2019-09-23T05:26:06Z | - |
dc.date.available | 2019-09-23T05:26:06Z | - |
dc.date.issued | 2002 | |
dc.identifier.uri | http://repository.yu.edu.jo:80/jspui/handle/123456789/6892 | - |
dc.description | عدد الصفحات: 71 | |
dc.language.iso | ARA | |
dc.publisher | جامعة اليرموك | |
dc.publisher | إربد | |
dc.subject | التحصيل الدراسي | |
dc.subject | الطلبة بطيئو التعلم - الأردن | |
dc.title | مدى معرفة و استخدام معلمات الصف الثالث الأساسي المختلط لإستراتيجيات التغذية الراجعة المكتوبة | |
dc.title.alternative | Knowledge and Use of Written Feedback Strategies by Third Grade Female Teachers | |
dc.type | Thesis | |
Appears in Collections: | Dissertation & Theses |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
443603.pdf | 202.99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.