Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.yu.edu.jo:80/jspui/handle/123456789/8282
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorنصر، حمدان
dc.contributor.authorحماد، رائدة صلاح
dc.date.accessioned2019-09-23T06:14:41Z-
dc.date.available2019-09-23T06:14:41Z-
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://repository.yu.edu.jo:80/jspui/handle/123456789/8282-
dc.descriptionعدد الصفحات: 173
dc.language.isoARA
dc.publisherجامعة اليرموك
dc.publisherإربد
dc.subjectاللغة العربية - طرق تدريس(المرحلة الأساسية)
dc.subjectالتعليم التعاوني
dc.subjectالتفكير النقدي
dc.titleاثر تدريس القراءة العربية بأسلوب التعلم التعاوني في تنمية التفكير الناقد و مهارات التواصل لدى طالبات الصف السابع الأساسي
dc.title.alternativeThe Effect of Teaching Arabic Reading by Cooperative Learning on Developing Critical Thinking and Communication Skills Among Seventh Basic Grade Female Students
dc.typeThesis
Appears in Collections:Dissertation & Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
461490.pdf326.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.